Bli medlem

Medlemskap i Nesodden Kunstforening gjør at du støtter den enorme innsatsen som det innebærer å drive Galleri Vanntårnet som kunstgalleri til glede for Nesoddens befolkning.

Som medlem får du i tillegg disse fordelene:
  • 10 % rabatt på alle innramming hos Nesodden rammeverksted. Noe å tenke på foran medlemsutstillingen i desember.
  • 10% rabatt i Panduro-hjørnet i leketøybutikken i Tangen senter. Hvis de ikke har det du ser etter, kan de bestille alt fra Panduros sortiment.
  • 10% Rabatt på kunstmateriell ved Christ Engebregtsen og Søn, Pilestredet 27. Oslo https://www.tegne.no/
  • Finearts magasin KUNST for 350 kr/år (normalpris 545 kr/år).
  • Fri tilgang til magasinet kunst.no på nettet.
  • Fordeler ved innramming av kunst på Fineart.
  • Deltagelse på medlemsutstillingen.
  • Kroki-kvelder til redusert pris i Galleri Vanntårnet.
  • Invitasjon til alle utstillingsåpninger i Galleri Vanntårnet.
  • Filmvisninger, kunstreiser og foredrag i foreningens regi.

Hvis du kjenner noen som kan tenkes å ville bli medlem hos oss, er det fint om du forteller vedkommende om fordelene medlemskapet gir.

Medlemskapet koster kun 400,- per år.

Fyll ut dette skjemaet og bli medlem.

Hjertelig velkommen!

I Nesodden Kunstforening er vi opptatt av å beskytte og respektere personvernet i samsvar med EUs personvernforordning (2016/679) av 27. april 2016 (General Data Protection Regulation, GDPR).
    Du kan lese mer om hvordan vi behandler dine data i vår personvernerklæring.