Bli Medlem

Ståltråd skulpturer av Per Andenæs
Fra medlemsutstilling i 2018
Medlemskap i Nesodden Kunstforening gjør at du støtter den enorme innsatsen som det innebærer å drive Galleri Vanntårnet som kunstgalleri til glede for Nesoddens befolkning. Det gir deg også en reke fordeler, se her.

Det koster 300,- i året.

For å melde deg på, sender du navn, e-post adresse og telefonnr. til medlemsansvarlig, Rowen Sivertsen rowen@birchtreeroad.com, gjerne med kopi til nesoddenkunstforening@gmail.com. Hun vil sørge på at du kommer med på e-post mailinglisten, faktureringsdatabase, og medlemslisten.

Hjertelig velkommen!

Personvernerklæring for Nesodden Kunstforening
I Nesodden Kunstforening er vi opptatt av å beskytte og respektere personvernet i samsvar med EUs personvernforordning (2016/679) av 27. april 2016 (General Data Protection Regulation, GDPR). Denne personvernerklæringen forklarer når og hvorfor vi samler inn personopplysninger, hvordan vi bruker dem, under hvilke omstendigheter vi kan videreformidle dem til andre, og hvordan vi håndterer sikkerheten til opplysningene. Personvernerklæringen gjelder lagring av opplysninger knyttet til medlemskap i Nesodden Kunstforening.

Når samler vi inn personopplysninger om deg?
Vi samler inn personopplysninger hvis de anses å være av berettiget interesse og for å kunne registrere medlemsdata. Registreringen skal ikke overstige dine personverninteresser. Opplysningene som samles inn er kontaktinformasjon om hvert enkelt medlem. Dette kan innebære navn, privat e-postadresse og privat telefonnummer.

Hvorfor samler vi inn og bruker personopplysninger?
Vi samler inn og bruker personopplysninger hovedsakelig for å utføre medlemsservice og utsendelser av informasjon.

Vi kan bruke opplysningene dine til følgende formål:
Sende e-post. Dette kan omfatte nyhetsbrev, invitasjon til aktiviteter som medlemsmøter og informasjon til medlemmer av foreningen.