Personvernerklæring

I Nesodden Kunstforening er vi opptatt av å beskytte og respektere personvernet i samsvar med EUs personvernforordning (2016/679) av 27. april 2016 (General Data Protection Regulation, GDPR). Denne personvernerklæringen forklarer når og hvorfor vi samler inn personopplysninger, hvordan vi bruker dem, under hvilke omstendigheter vi kan videreformidle dem til andre, og hvordan vi håndterer sikkerheten til opplysningene.

Informasjon som samles inn fra nettsiden vil kun benyttes internt og ikke bli delt med 3. part. Vi lagrer heller ikke informasjon som gjør det mulig for oss å identifisere enkeltpersoner.

Google Analytics

Google Analytics er en tjeneste for innsamling og analyse av besøksstatistikk. Denne tjenesten benytter informasjonskaplser for å analysere hvordan brukerne benytter nettstedet. Google bruker informasjonen som innhentes for å vurdere bruken av nettstedet, sammenstille rapporter om aktiviteter på nettstedet for eieren av nettstedet, samt for å yte andre tjenester i tilknytning til aktiviteter på nettstedet og bruk av Internett. Vi benytter informasjonen som samles inn for å se hvilke sider som blir besøkt, hvordan besøkende navigerer rundt på siden, hva slags utstyr som brukes for å lese nettsiden og lignende. Tjenesten samler ikke inn informasjon som gjør det mulig for oss å identifisere enkeltpersoner.

Personvernerklæring for lagring av opplysninger knyttet til medlemskap i Nesodden Kunstforening.

Når samler vi inn personopplysninger om deg?
Vi samler inn personopplysninger hvis de anses å være av berettiget interesse og for å kunne registrere medlemsdata. Registreringen skal ikke overstige dine personverninteresser. Opplysningene som samles inn er kontaktinformasjon om hvert enkelt medlem. Dette kan innebære navn, privat e-postadresse og privat telefonnummer.

Hvorfor samler vi inn og bruker personopplysninger?
Vi samler inn og bruker personopplysninger hovedsakelig for å utføre medlemsservice og utsendelser av informasjon.